lördag 28 februari 2009

Here I stand once again

kvällen igår innebar mys med hanna och martina. jag och hanna hade planerat att äta jordnötssmör- och leverpastejmacka till nattamat eftersom det var alldeles för länge sen vi åt det men efter en desperat jakt på jordnötssmör i alla västers mataffärer (okej, kanske inte riktigt men iaf. fyra av dem) så hittade vi det till sist men så visar det sig till min och hannas stora förtvivlan att martina inte har någon leverpastej hemma! det var illa men det blev en mysig kväll framför let's dance (..) och sex and the city och en mysig morgon framför OC, oh ja! <3 förresten hanna, våra tuggummin har typ ätit upp sig själva.. har ingen aning om hur det gick till.

idag fyller min lillasyser 14 och det blev släktkalas och åter igen vadslagning framför melodifestivalen och jag vann ingenting de här gången heller men jag var nära! och jag måste ju säga att star pilots var ju bara för härliga, även om deras låt i princip bara var en blandning av in the heat of the night och take my body close (nej, jag har inte alls behövt googla på låten för att få reda på namnet..) så vafan, bästa låten hittils. jag och min kusin hade dessutom en intressant diskussion om hur man kommunicerar med en spätta.. seriöst värre.

imorgon måste jag nog plugga lite och sen träna på kvällen, oh ja! pepp som fan! så därför kan det ju inte bli någon annan låt än in the heat of the night - star pilots. pepp och nostalgi som fan!

1 kommentar:

  1. STAR PILOTS for the fuck! det är hanna men det vill inte din dator att jag ska heta så jag är anonym!

    SvaraRadera


Bloggintresserade