torsdag 26 februari 2009

always one foot on the ground.

igår simmade vi med klassen och fick prova fjärilssim vilket jag aldrig provat innan. ibland ångrar jag faktiskt att jag slutade på simning.. det är fett kul men är det värt det om det innebär att man typ får en två meter bred rygg? kanske inte.. jaja idag är det torsdag vilket innebar mediekunskap, håltimme och idrott med dödens gymnastik.. G till mig! catching! bommen hatar mig och jag hatar den tillbaka, ringarna var snälla idag och mattan var inte allt för elak. vädret däremot är elakt som fan.. regn och blåsigt som fan så paraplyet jag lånat av min lillasyster gick sönder.. hon vet dock inte att jag lånat det så jag kanske kan smuggla tillbaka det utan att hon märker något. jo så får det nog bli. förresten så gick min fina david & goliath-nyckelring i sönder idag :/ kommer sakna den. den såg ut såhär och ingen tar illa upp (Y)



nu borde jag återgå till pluggandet inför matteprovet imorgon.. jag som trodde att procent och jag var gamla goda vänner men så känns det inte för tillfället. baaaaaiz.

ajaj, tål snegad: regina spektor - fidelity

1 kommentar:

  1. jag ska säga till lovisa imorgon att du tog i sönder hennes fina paraply, som en liten extra födelsedagspresent till henne :D

    SvaraRadera


Bloggintresserade