måndag 23 februari 2009

you never know if you don't go.

när jag vakande imorse kraxade jag som en kråka, halsen var värre än igår så pappa sjukanmälde mig. så dagen har i princip bestått av lite plugg och tv..

idag är inte bara en sjukedag utan även min kära mors födelsedag. grattis till henne! <3 och jag är, även detta året sjuk på hennes födelsedag.. förra årat var dock värre.. de andra såg vilda delfiner från standen och jag låg och såg på jackass och hitch typ. mitt immunförsvar är lite elakt, jag är sjuk en gång om året ungifär och det är alltid när jag är ledig. 2007: stämbandskatarr på påsklovet. 2008: feber, halsont och hosta på semestern i usa (inte okej) och nu 2009: halsont, lite feber och lite hosta på sportlovet och idag. nu antecknar intresseklubben hejvilt!

nu är ett datum bestämt för våra kära stockholmare erika och bella att komma och hälsa på mig och hanna i skåne! 21-24 maj, och jag längtar satan! inte alls långt kvar nej.. *host*

jaja, jag såg en ganska rolig film idag i alla fall, dead man on campus hette den.

"You may be having this little holiday in Fuck-up Land, but I live here permanently"

höhö, pretty fun yeeeez.

dagens låt, dagens låt, lalalala dagens låt; smash mouth - all star. pepplåt som fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggintresserade