fredag 6 februari 2009

please know how much it all means.

idag har vi inte haft en ända lektion eftersom vi haft tema hela dagen och på spanskan så fick vi gå hem och "jobba". allt vi gjorde var i princip att förbereda vår redovisning och det känns ganska bra hittils. den händelselösa men ändå trevliga dagen rasulterade i ett besök på humana.. jag måste sluta gå dit, helt seriöst, detta kommer sluta med att jag blir heeeelt pank. jag köpte i alla fall ett par jeans som jag klippte av till shorts . resultatet ----^
jävlablogspotsomintevillhamellanrumhär!
sen blev det också en svart kjol eftersom jag ska till hanna på kändismiddag imorgon och alla ska vara någon kändis. hanna bestämde efter långt övervägande vilken kändis alla skulle klä ut sig till och jag fick audrey hepburn. http://www.faceinhole.com/show.asp?id=dcdaa7d92617ff120
så det blir svarta kläder, uppsatt hår och pärlor. svarta handskar skulle ju inte vara fel men vi får se hur det blir. bilder lär i alla fall dyka upp!
jävlablogspotsomintevillhamellanrumhär!
och innan dagens låt så måste jag citera josse: du ska inte säga något, du trampade i bajs!
dagens kommentar ja.
jävlablogspotsomintevillhamellanrumhär!
dagens låt blir åter igen en låt av the sene aesthetic och låten heter a formal introduction.
enjoy!
pussss.

2 kommentarer:

  1. Dom blev ju skitsnygga! :D Hmm bajs, not najs. (Lägg märke till det snitsiga rimmet ;) HAHA)

    SvaraRadera
  2. Jaså! Har du hamnat i det här träsket. Lite skojigt det där med dagens låt :D Johanna goes Blondinbella ? Hmm.. nee eller? Haha! See you<3/c

    SvaraRadera


Bloggintresserade