måndag 9 februari 2009

such a long, long way to go.

dagen började med kommunikation vilket var ganska chill, sedan tema-tid som jag knappt minns, lunch och matte. alla grupper utom vår gick typ till foto för att göra klart allt inför prov-redovisningen imorgon, så vi var tre stycken på matten och sen gick vi hem för vi antog att vår kära spanskalärare inte skulle kolla närvaron ändå och tänk vad rätt vi hade.

på lunchen hann jag och alice med en sväng till humana och gissa vad det innebar.. 98 kr fattigare men jag tyckte de var värda det.
måste nog säga att jag älskar dem, ja!



dagens låt blir.. dumdudududududuuuum.. walk in the sun med mcfly! gorgeouzzz.

2 kommentarer:

  1. skorna är fett snygga : ) ett riktigt kap måste ja säga

    SvaraRadera
  2. JAG VILL HA DINA SKOR!!!!! mycket mycket fina älskling

    SvaraRadera


Bloggintresserade