måndag 2 februari 2009

you make my head spin.

okej, trolldegen har inte lämnat mitt huvud, jag har fortfarande ont i foten och snön ligger kvar.. great. mitt humör har inte varit det bästa idag trots att solen sken ett tag. jag vet inte vad det är med mig, bara allmänt off i guess. sjukanmälde mig efter matten eftersom huvudet värkte som satan och antog att en och en halv timmes spanska inte skulle göra det hela bättre. kom hem, minns inte riktigt vad jag gjorde men gick iaf och la mig vid 6, sov två timmar och kollade sen på tv en stund.. borde gå och lägga mig men tvivlar på att jag kommer kunna sova så som huvudet dunkar. får hoppas på att alvedon nummer två kanske hjälper, vilket jag tvivlar på.. optimist, javisst. nu ska jag sluta klaga, godnatt.

dagens låt; and then i turned seven - head spin
http://www.youtube.com/watch?v=jXrqSq_rE7o
passande, ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggintresserade