torsdag 19 februari 2009

something I can't change, i'll live aound it.

goder afton, goder afton! idag begav jag och mina kära vänner cecilia och victoria oss ut på landet (norra fäladen) för att åka pulka.. eller åka sopsäck och stjärtlapp om man ska vara petig. det blev ett par händelserika timmar, victoria blev t.ex. nermejad av en pulkaåkande femåring och cecilia råkade (tack vare mina superreflexer) träffa en fyraåring med en snöboll.. inte riktigt okej cille. kul var det i alla fall och det är sånna här dagar som gör snön uthärdlig.

senare på dagen rensade jag i min garderob och skrev lite på helvetet till hemtenta vi har i kommunikation. men nu tycker jag att vi ska avnjuta några vackra bilder från dagen så dumdududududum.







dagens låt höll jag på att glömma men den bli slide med goo goo dolls

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggintresserade