söndag 1 mars 2009

i'm lost but I'm hopeful..

wopa! idag väcktes jag kl halv två av min pappa som inte tyckte att jag skulle sova bort hela dagen. jag gjorde iaf lite spanska som egentligen skulle vara klar fredagen innan lovet, bra jobbat tjejer! haha. sen tränade jag med hanna och agnes och peppen fanns.. långt, långt, långt inne. men det var skönt att röra på fläsket igen efter den där jävla förkylningen som inte är riktigt borta än.

jag har insett att min kamera har använts alldeles för lite 2009 och det gör mig lite ledsen, måste börja fota mera, mycket mera. härmed är det ett löfte och ni är mina vittnen typ.. wiho! plus att min mamma förhoppningsvis snart får tillbaka sin analoga kamera så jag kan använda den också.

dagens låt; Alanis Morissette - Hand In My Pocket..

What it all comes down to
Is that everything's gonna be fine fine fine
I've got one hand in my pocket
And the other one is giving a high five

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggintresserade