torsdag 5 februari 2009

i could use some patience..

torsdag idag vilket betyder nästan fredag vilket betyder snart heeeelg! halleluja!
även denna dag spenderades till stor del på fotoskolan för kopiering och nu är bilden äntligen klar. jag har dessutom kommit fram till vad som kan ligga bakom min plötsliga dumhet! mörkerum och konstiga framkallningsvätskor, såklart. dumheten kom men gymnasiet och vad mer kom med gymnasiet? jo, mörkerum och konstiga frakallningsvätskor! så självklart måste det vara så.. eller så är det alla icke-lundabor som är anledningen kanske. värt att tänka på ;)

efter lunch var det dags för idrott vilket innebar dumdududum.. gymnastik! fuck, jag kan verkligen ingenting när det gäller gymnastik så jag får vara nöjd om jag ens klarar G-gränsen i det.. känns ju bra (Y)..

i eftermiddag har jag fixat hannas presenter, juppjupp! sen drog jag, cecilia, victoria och agnes och trände afro med ludmillaaaaaaaa på eos! polsk brytning gör afrikansk dans något roligare.
random afroman (Y) --->


och dagens låt ; hawk nelson - arms around me
http://www.youtube.com/watch?v=bPpItv2qsEM
bara för att.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggintresserade