onsdag 4 februari 2009

Sometimes we need someone to hold out their hands and lift us back up.



dagen har till stor del spenderats i ett fotolabb för kopiering av våra temabilder, det har gått helt ok. slutade kl 14 och tog en kort runda på stan för att fixa present till min kära vän hanna som fyller år på fredag och sen också köpa resår så jag kan sy om kjol nr. 2 från humana.

när ja kom hem så gjorde jag morotsjuice (surprice, surprice!) och började plugga vilket i princip är vad jag gjort hela kvällen, inte speciellt aktivt dock. jag + dator + läxor = big no no! det funkar inte. men the scene aesthetic's underbara musik hjälpte mig igenom mediekommunikationen från helvetet och nu är jag snart klar! wiho och tack elliot för låtarna! (Y)

dagens låt bil underbara the scene aesthetic underbara grace looks back.
http://www.youtube.com/watch?v=uQNpYUmelOY
gooosh vad bra den är. kalla det pojkband, smörigt eller vafan ni vill men bra är det fanimej . <-- bestämd punkt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggintresserade