torsdag 12 februari 2009

it hurts to want everything and nothing at the same time.

tjollahopp. idag hänge vi upp våra temabilder i entrén på skolan och sedan var det idrott.. döda mig innan gymnastiken gör det! jaja.. en lektion till klarar jag väll? nu ikväll tog jag och agnes en promenad i snön minsann.

imorgon är det dags att redovisa det vi gjort under temat så håll tummara men önska oss inte lycka till.. varför vet jag inte men så är det och sedan är det looooov! känns ganska underbart trots att tematiden har varit ganska slapp. sportlov betyder i princip att alla försvinner till alperna men inte jag.. great. men imorgon kväll ska jag nog träffa louise, josse och elliot och senare på lovet så ska wild kids-maraton med agnes, shopping i malmö, shopping i helsingborg och kanske lite skridskoåkning och en tjejmiddag hinnas med så det är nog inte helt fel att stanna hemma ändå. lite skidåkning blir det i vecka 10 i alla fall om jag minns att fixa ledighetslapp.. hmm.

aja nu ska det sovas men innan det, dagens låt; michelle branch - goodbye to you!
godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggintresserade