lördag 14 februari 2009

it'a always better late then ever.

jag var lat igår och pallade inte skriva något igår men gårdagen var bra. redovisningen gick ganska bra, vi slutade vid 11, åt lunch på stan med mamma och pappa sen så på kvällen kom louise och elliot hit och vi kollade på film och så, tevligt!
idag så stack louise och elliot vid tolv och så åkte jag med mamma för att handla mat bara för att jag är så snäll (och för att jag vill ha goda äpplen).
mellanrumförfan!!
nu ska jag snart gå och duscha och sen så bär det av till helsingborg eftersom min moster fyllde år förra veckan. kan nog bli kul ändå.. har inget bättre för mig + att jag kan tjäna lite pengar om jag har tur. det är nämligen lite tradition att ha melodifestivalvadslagning i vår släkt. senast jag vann något var dock när afrodite var med.. jag har alltid turen på min sida, not.
och det här med alla hjärtans dag.. ehm ja. glad alla hjärtans dag eller nått.
mcfly är kärlek så därför bilden
dagens låt ja; mcfly - falling in love (dagen i ära..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggintresserade