onsdag 18 februari 2009

walk on, walk on, walk on.

idag blev det shopping i malmö med josse och louise.
härligt, härligt! alla tre var (väldigt) nöjda och glada när vi började bege oss mot stationen för at ta tåget in till lund. för mig blev det en tröja och ett par underbara mockasiner. mockasinerna var lite för pricey (oh nej.. jag skrev pricey?!) för min smak men mamma gick otroligt nog med på att ge mig dem i födelsedagspresent. min födelsedag är i och för sig om två månader ungifär men jag kommer antagligen inte att kunna använda dem innan dess i vilket fall som helst.

lyckad dag i malmö, tack för det flickor! <3
erkänn att de är pretty fierce ? ---->
och för er som inte är hanna så kanske jag ska säga att fierce inte är ett ord jag använder i vanliga fall.. inte pricey heller för den delen..

jaja. dagens låt borde egentligen vara den där låten som spelades på bik bok som typ fick en att tro att hjärtat höll på att ploppa ut för att basen var så härlig, men jag vet inte vad den heter så det får bli en låt som är så fin att den får en att tro att hjärtat håller på att ploppa ut. alltså blir det can't go back now med the weepies.

1 kommentar:

  1. Tack själv yoyo :D <3

    Jag tycker att dina skor är fresh som faen! Lyckad dag med lyckade inköp. Både mamma och pappa svimmade en smula när dom såg byxorna, HAHA!

    SvaraRadera


Bloggintresserade