tisdag 10 februari 2009

ibland är en lögn det finaste man har..


helluuu. dagen inleddes med en fet vurpa med cykeln utanför skolan, fan att ingen filmade det.. skulle varit fett kul att se! provredovisningen gick i alla fall bra.. eller inte som helhet kanske men jag var i alla fall nöjd. sen var det foto och vi monterade vår bild och sen slutade vi vid tre. skön dag helt enkelt! den jävla snön har dock kommit tillbaka.. vafan, inte okej! för tillfället ser jag inget positivt med snön över huvud taget. agnes tycker att jag ska anstränga mig mer för att hitta något positivt med den men snön är fan inte värd någon ansträngning alls när den kommer i februari! hur svårt kan det vara? kom i december, tack! btw så är det så här de jävlarna ser ut på nära håll :O


ikväll har jag i alla fall tränat med hanna, agnes och martina (vi tackar och bugar för skjutsen, kaj! jag upprepar; jävla snö)
mellanrumvafan!
dagens låt; håkan hellström - bara dårar rusar in

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggintresserade