torsdag 2 april 2009

and my stomach is sick

gårdagen var ganska fin. speciellt kvällen då jag och victoria tränade vårt kära lilla fotbollslag som igår endast bestod av sju små glada töser. vädret var vårigt och humöret var på topppppppp.

dagen har inte varit lika bra, nej. vaknade vid halv åtta och jag ställde mig snabbt upp för att inst somna om och kände mig satans yr och sedan kom illamåendet och huvudvärken ganska direkt. kunde inte stå upp men jag bestämde mig ändå för att jag skulle gå på de jävla utvecklingssamtalet som var det ända skoldagen innebar. jag klädde på mig liggande i sängen och lyckades även sminka mig lite halv innan illamåendet gick ett steg för långt. eftersom vi renoverar badrummet på övervåningen så blev det till att springa ner för trappan och in på toaletten på nedervåningen. jag kan konstatera att det är sjukt obehagligt när kroppen bestämt sig för att spy trots att man inte har något att spy upp.. hej galla. ööööewwh. varken illamåendet eller huvudvärken har gått över än så idag har jag sovit och kollat på tv.. och även pluggat lite.

dagens låt; mr. brightside - the killers (eller mcflys cover som jag faktiskt tycker är bättre)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggintresserade