tisdag 31 mars 2009

in my time i've melted into many forms

wollie bollie! humöret är just nu på topp trots att dagen varit ganska jobbig. jag och alice kopierade fan foton i över fyra timmar! sen när jag kom hem så satte jag mig ner och översatte spanskan och alice ringde och berättade att det finns en chans att vi får jobba på hultsfred, ohja! det förgyllde min dag. nu sitter jag och lyssnar på robert pattinson, ojojoj säger jag bara.

said I used to think the past was dead and gone
but I was wrong, so wrong
whatever makes you blind must make you strong,
make you strong
in my time I've melted into many forms
from the day that I was born,
I know that there is no place to hide
stuck between the burning shade and the fading light

dagens låt; robert pattinson - i was broken. ohja, den gillar vi!

1 kommentar:

  1. gaaah,lyssnade på låten på dutuben.gah han är för bra för att vara sann!

    SvaraRadera


Bloggintresserade