onsdag 8 april 2009

if you left it up to me

igår tog jag, josse och louise tåget in till malmö där vi träffade alice och efter en liten sväng i stan så åkte vi hem till henne. kvällen blev väldigt trevlig som vanligt efter ca. fyra timmars sömn blev det frukost och sedan slapp framför tv:n. vi såg en jävla massa avsnitt av "hogan knows best" och vi kom fram till att det faktiskt är ett ganska härligt program.. när klockan var runt två så började jag känna att jag fått nog av hulk hogan & co (hohoho) och började tjata på de tre andra slöhögarna. våra bussar gick runt tre och jag var väll hemma en timme senare.
bajsbajsbajsbajs!
jag tog en sväng inom erikshjälpen när jag väl var tillbaka i lund för att se om de hade fått in några seglarskor och minsann! ibland har man tur! mitt på en hylla står ett par fina bruna seglarskor i strl. 39 för 55 kr! kap, kap, kap! jag blev lycklig. känns dock som att det kommer vara fler än min lillasyster som inte alls förstår charmen med dom.. galet om du frågar mig.
bajsbajsbajsbajs!
nu borde jag gå och lägga mig eftersom jag och min syster ska in till stan och klippa oss imorron och tydligen tolkade hon mitt "jag bryr mig inte vilken tid" som ett "så tidigt som möjligt vettja!". 9.00.. inte okej.
bajsbajsbajsbajs!
dagens låt är iaf: holiday from real - jack's mannequin
if you left it up to me, every day would be a holiday from real.
puss!

1 kommentar:

  1. Haha, ja det var trevligt! Jag gillar det programmet, jag tillochmed kollade om det var på tv idag HAHA. Illa illa. Söta skor! Du har ett jävla flyt när det gäller sånt fröken lilla haha. HAHA rise and shine, trots att det är en himla tidig och jobbig tid, hoppas klippningen blir bra!

    SvaraRadera


Bloggintresserade