söndag 26 april 2009

find the time

wopa. gårdagen var jävligt bra måste jag säga. den började med att jag, hanna, martina och agnes stack till södra esplanaden för att gå på loppis och vi fyndade faktiskt.

sen mötte jag och hanna upp nina och vi stack för att kolla på SM i gymnastik där mimmi tävlade och det visade sig att vår konfakompis elin från stockholm och skulle vara med i SM så jag och hanna träffade henne en stund i stadsparken! härligt att träffa henne igen, saknade är dom.

på vällen träffade jag siri, victoria och cecilia (sorry cille, skrev fel innan!) vilket också var väldigt trevligt! tack för en väldigt fin dag alla inblandade! <3

idag var det dags för släktkalas vilket också var trevligt trots att jag var extremt trött. ikväll blir det iaf träning! najs.

dagens låt; find the time - get cape. wear cape. fly
puss!

1 kommentar:


Bloggintresserade