måndag 20 april 2009

let go your heart, let go your head

okej lite sammanfattning typ..
lördag: åkte till malmö och chillade med agnes. ohja!
söndag: drack lite kaffe med hanna och sen åkta jag till entré med mamma och lillasyster, blev inget köpt dock.
måndag: temadag 1! min grupp har en finfin idé, yeeeez. jag och alice drog till humana på lunchen och allt kostade 60 kr(!) förutom sjalar och väskor som kostade 20 kr! och jag hade inga pengar med mig! det var lite plågsamt.. alice fyndade satan däremot. ikväll har jag varit och tränat det lilla fotbollslaget i den fina vädret. ganska naaaaaaas.

palla att det var sammanfattningen? nej. jag skriver för mycket, för ointressant. pessipessipessi.
dagens låt: babylon - david gray
underbar låt. godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggintresserade