onsdag 15 april 2009

round and round

jag har blivit lite dålig på att uppdatera min blogg (nej jag gör inte alls allt för att undvika ordet blogga), mest för att har jag gjort en ny blogg på blogg.se istället för blogspot.com eftersom louise har övertygat mig om att blogg.se är bättre.. hmmm. louise har också hjälpt mig att komma på ett nytt namn som är hemligt tills jag fått ordning på allt.

skolan började 8.40 och en hajfilm och tre nationellaprovövningar senare så slutade vi. jag degade ett tag och sen gick jag hem till hanna som kom hem från pasta-land igår (jag är INTE alls avundsjuk.. nejnej). eftersom jag passat deras katter fick jag:



sött! tack igen böbbs! vi disskuterade bella, erika och elins lundaresa och förhoppningsvis så blir det någon gång i mitten av maj! ni är jävligt saknade och bara därför ett kollage med bilder från förra gången vi sågs! det var föööööör länge sen..

nu sitter jag här och nynnar på "the wheels on the bus"..

ehm.. det blir dagens låt! (Y)

1 kommentar:

  1. Awski varsegooood älskling (L) jag tror jag måste få se sthlms bilderna jääävligt länge sen asså XD

    SvaraRadera


Bloggintresserade