lördag 11 april 2009

when you're filled with yourself it never works out well

borde jag slå till eller inte? känns lite som att fransarna har tagit över mitt liv.. men jag gillar det. men varför hittar jag vinterskor när det äntligen blivit vår? antagligen eftersom vinterskorna helt plötsligt är på rea och sänkts med 75%. ganska logiskt egentligen.

och pengar har jag, vinterskor har jag därimot inte. är de värda 175 kr? ja! tror det.. oh vad jag velar. galet sköna och finns i min storlek i båda färgerna. jag borde nog..

okej, jag är trött.. annars hade detta inlägget inte existerat. finns risk att jag skäms så pass mycket imorgon att jag tar bort det. jag borde verkligen börja skriva om saker som någon faktiskt bryr sig om, som kanske till och med är intressanta. jaja, det får bli en annan dag! glad påsk typ .

dagens låt: laakso - this spring

1 kommentar:


Bloggintresserade