onsdag 4 mars 2009

intoxicate my mind.

okej, igår fick vi fotografera i studion för först gången och bilder kommer kanske imorgon.. typ. idag slutade vi 10.10 *pussa händerna* eftersom två av dagens tre lektioner var inställda, i don't mind (Y) mitt humör idag har annars varit blöööööööö, jobbigt som fan. kom fram till att det enda som kunde rädda dagen var danny jones och mina mockasiner, patetiskt men sant. så jag öppnade spotify och satte min mcfly-spellista på shuffle och mina öron har tillhört danny, tom, harry och dougie och mina fötter har tillhört mina mockasiner sedan dess. har gillat mcfly i snart tre år och får fortfarande gåshud när danny sjunger, tänka sig.. mcfly, gammal kärlek, mockasinerna, ny kärlek oh ja! hur kan man inte älska dem?



dagens låt: mcfly - ultraviolet

2 kommentarer:

  1. jag älskar dina mokasiner :D men skulle inte du slå in dem? nova i morgon jaja :D
    HANNA

    SvaraRadera
  2. jo jag skulle ju det men då kan jag inte ta upp och kolla på dem ju så det tar emot lite :/ nova idag, jaja!

    SvaraRadera


Bloggintresserade