onsdag 11 mars 2009

looking for that diamond in the rough

välommen tillbaka! tackar tackar! nej, nej, jag pratar inte med mig själv.. åre var fint, skidorna saknade, kylan hade jag dock gärna klarat mig utan om det varit möjligt. holiday club, som hotellet hette, var inte så stort och fullt med folk som jag väntat mig vilket var härligt. frukosten var god, mycket viktigt ja och de åtta bastuna i "sauna world" var pretty fierce (okej, jag har börjat säga det..men fortfarande inte seriöst). igår blev det några sista härliga åk, lunchbuffé och sen tåg från åre kl 16 och byte till nattåg i sthlm kl 22.30. hemma 6.15 och sedan skola igen vilket inte var hemskt alls. och jag måste bara säga att jag åt en underbar pizza på "liten krog" i åre, tänk er en pizza med banan, ananas, jordnötter, curry och sen det vanliga. pizzor brukar inte göra mig lyrisk men den var underbar!

förresten så fyller jag år om drygt en månad och jag önskar mig monki. ge mig affären! räknade ut att jag för tillfället vill ha grejer från monki för 3000 kr.. de skulle trivas såååååå bra i min garderob. jag vet det. dessutom känner jag starkt att jag måste ha den där väskan från hm med fransar. den är dock slut i lund(!) och jag är för lat för att åka in till malmö där den enligt fröken pålsson finns.. dagens i-lansdproblem, verkligen. jaja, vi får se hur det blir med det.

- it's supposed to be black and white, it's a låglandsko! <- dagens citat har vi här!

och till sist dagens låååååååt; nickelback - gotta be somebody

2 kommentarer:

  1. Jag säger det med, välkommen tillbaka Yoyo! :D
    Shopping igen snart? Det va naajs sist, sugen som faen på shopping!


    Hahahahahaha låglandsko!

    SvaraRadera
  2. tackar tackar :D jaaa du det beror på om vi får sommarjobb.. HAHA! annars får jag börja spara.. hatar att spara :/ baiiiiz på det.

    SvaraRadera


Bloggintresserade