torsdag 5 mars 2009

just my luck.

just nu packar jag satan eftersom jag ska till åre imorgon och åka skidor, oh ja! ska bli härligt som fan faktiskt, vad som inte är lika härlgt är att jag bland mysiga koftor, raggsockar och undeställ måste packa ner naturkunskapsboken.. energi-prov på onsdag kl. 8.40, jag kommer hem med nattåget kl. 6! score.. känner att oddsen är så på min sida den här gången.. not.

det blev en sväng till nova med hanna nu i eftermiddag och sommarjobb kanske är fixat nu, oh yeeeez, frågade på min gamla praoplats och de sa att de antagligen kommer att behöva hjälp i sommar och ska höra av sig. SCORE! jag firade med att köpa mig en jacka. jackan är bra, bilden dålig.



dagens låt: mcfly - just my luck
trött som fan men nu ska jag plugga.. godnatt

3 kommentarer:

  1. Hoppas du får det skitbra på skidresan! <3

    Snygg jacka! Gillar stilen på den och färgen i massor!

    SvaraRadera
  2. ehrm!! firade? blev övertalde ;) men den är fin och du förtjänar den :D HANNA

    SvaraRadera
  3. skidresa <3 jag tänker inte säga hoppas för du SKA ha det underbart på skidresan och det vet jag att du kommer få haha : ). Grymt snygg jacka!. totally goooorgeouzzzzzz. vart fann du den fagra jackan?

    SvaraRadera


Bloggintresserade