torsdag 26 mars 2009

you're a dreamer and dreaming's what you do

nu har jag nästan precis kommit hem från "klädpartyt" hos martina, trevligt var det men jag är för snål.. illa. nu sitter jag och läser att mcfly ska spela i mexiko i sommar.. vafan, heeeelt fel håll. okej, sverige suger men de skulle ju kunna komma hit och göra detta tråkiga land underbart i några timmar. jag får lite ont i hjärtat av att tänka på att jag aldrig sett dem live och att det, som det ser ut nu, inte kommer hända på ett bra tag heller. härligt, verkligen.. dougie är däremot härlig heeeelt utan sarkasm och skriver på deras myspace :
"Be safe guys and try not to live your life like me......you just get laughed at."

puss på det och dagens låt blir mcfly - sorry's not good enough

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggintresserade