måndag 19 januari 2009

under en himmel som bär sommarfärgen blå, ska våra hjärtan slå..

seriöst, nu är jag trött på det här pissvädret som jag egentligen inte borde kalla pissväder med tanke på att det inte regnar (det regnar mer i hörby än i lund, så det så!) men jag pallar inte ha vinterjacka, vinterskor och vantar längre! tjocketröja ska räcka när man cyklar till skolan och ballerinaskor ska bäras varje dag! nu är det bara kallt och äckligt..

men om sommaren blir som planerat så har jag iaf något att se fram emot! tanken är att jag, alice, louise och josse ska spendera tre veckor på ett jordgubbsfält och sedan hitta på något för (iaf en del av) pengarna. och så blir det kanske siesta eller arvika om man har tur men man ska väll inte hoppas för mycket.

dagens låt får bli: innan klockan slår - patrik isaksson
bara för att det är lite sommarfeeling!

och till slut sådär lite random så citerar jag min kära vän victoria; alla män är ju faktiskt inte stövlar!



pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggintresserade