fredag 30 januari 2009

take a chance watch it fall, grab too much and lose it all.

wazzzaaaa!
dagen har varit helt ok :) gått snabbt.
efter skolan träffade jag hanna för första gången på typ över en vecka vilket är ovanligt, vi stack till nova en stund och sen kom jag på att jag inte fått i mig min dagliga dos morötter (förklaring kommer inom kort) så vi (eller nja.. snarare jag) gjorde juice och med juicen kom peppen och vi skämde ut min syster inför hennes kompisar, hoho! något som borde göras oftare.

jag: LOVISA, HAR DU KLARAT MULLE MÄCK-SPELET ÄN?!
hanna: mulle mulle mulle mulle mäck! *dansar fräsigt*

vi fick oss ett gott skratt och jag en sjukt sur syster.
nu lite senare kände vi oss tvungna att se lite top model! surfthechannel <3 och nu är jag trött men fett träningspepp.. skulle kunna springa lite i trappan men med tanke på att 60 % av husets befolkning sover (oh ja, ge mig mvg i matte) så är det nog inge bra idé. får ta det imorgon och en promenad med agnes ska hinnas med :)

d-d-d-dagens låt; paolo nutini - white lies

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggintresserade