onsdag 21 januari 2009

dreams we have as kids all fade away.

nämen se goddag!
dagen har varit trevlig trots att den började med matte och slutade kl 16, tack för det kära vänner ;) när jag kom hem tog jag fram symaskinen och började sy om ärmarna jackan jag köpte igår (de var något korta) och eftersom jag fick ett ryck efter skolan och gick in stadium och köpte tre stora, helt vanliga och enfärgade t-shirts passade jag att sy om dem också när jag ändå var i farten. ganska amitiöst om jag får säga det själv! så nu har jag tre nya tröjor och en ny jacka klara att användas!

okej, idag är dagen som jag antar att ni som känner mig har fruktat, dagen då jag börjar tipsa om McFly-låtar! wääääh! låten är iaf Don't know why, enjoy!

adjöken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggintresserade