fredag 23 januari 2009

i wanna find whatever there's to find, i wanna know how things can turn out fine.

dagen har varit helt ok :) även om spanskan tar död på en.. fast vi går ju dit för att få meritpoäng och inte för att ha kul men en lite kombination hade kanske varit trevligt?
när jag slutat så cyklade jag för att hämta mina små grannar på deras skola och sedan satt jag barnvakt hos dem till 19.30. fick i princip betalt för att läsa bamse, bli ägd på guitar hero, lyssna på skämt och koka spaghetti. inte helt fel.

kvinnan till sin man; älskling, säg de där tre orden som får mina fötter att lyfta från marken.
mannen; häng dig, kärring!

HAHA! jag och min 10-åriga granne har samma humor! great (y)

på tal om humor; http://news.ninemsn.com.au/article.aspx?id=665847
roligt, ja!

och till sist dagens låttips; laakso - fight the fight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggintresserade