tisdag 20 januari 2009

hey you, who are you kidding?

idag började jag kl 13 eftersom vi har tema och min grupp inte riktigt kände att det fanns så mycket vi kunde göra idag. dagens enda lektion var alltså foto och vi gick till kulturen och kollade på fotoskolans lilla utställning och sen slutade vi. då stack jag och alice till humana second hand (favoritaffären, oh ja)! det var rea och allt kostade 50 kr och lyckan var total! hittade jackan på bilden och en mössa.

när jag kom hem satte jag mig vid datorn och pluggade lite och disskuterade med louise hur patetisk paris hilton är.. men seriöst hon är asrik och sjukt känd, hon skulle fan kunna försöka förändra mer än sommarmodet och hur 14-åringar luktar..

juste, dagens låt; the academy is.. - slow down

2 kommentarer:

  1. humana ooohja, jackan du köpte var hemskt fager :)
    HAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAAHHAAHHAAH..paris hilton om my gaaaaaadd she´s NOTNOTNOT goregeouzzzzzzzzzzzz

    SvaraRadera
  2. JAG LÄNGTA TILLS IMORGON! :D Humana here we come! Sååå fin jacka, 50 kr liksom! sjukt billigt! Paris Hilton är bara för hemsk, hahahahahahh stämmer!

    SvaraRadera


Bloggintresserade