tisdag 27 januari 2009

then let it out..

wahwahwah!
dagen har typ bestått av ångest pga. det här jävla temat vi håller på med i skolan just nu. allt gick fett bra trodde vi och sen KABOOOOOM (typ) så var allt felfelfel! ingen preson att intervjua för plan A sket sig och en plan B fanns inte. så vi var tvungna att skaffa en ny plan A eller snarare tre plan A och en plan B och nu har vi löst det! HALELUJA! okej, vi kommer få stressa som fan men det kommer bli så jävla bra (nejnej, jag försöker inte intala mig något alls).

på lunchen och efter skolan stack jag och fröken pålsson till humana :) dumma affär, alldeles för mycket fina grejer. hittade en väska och två kjolar varav en jag redan sytt om, den andra ska jag bara köpa resår till så kan jag börja sy om den också. kanske kommer någon liten bild senare :)

snart ska jag iväg och träna med agnes och martina, tjollahopp!

dagens låt, dagens låt, lalalalala dagens låt! dagens lååååååt; rise against - give it all
totally gorgeouzzzzz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggintresserade