fredag 1 maj 2009

i want to change the world, instead i sleep..

blööööh! roligt typ. nej men valborg för mig innebar spex med familj och familjekompisar. okej, jag var jävlig negativt inställd för det var inte så jag ville spendera min valborg (även om valborg är en jävligt överskattad helg) men spex är kul. det bara är så. idag sov jag iaf länge och jag har även solat och tagit en promenix på en mil tillsammans med agnes.

men allt har inte varit frid och fröjd nej.. plugg inför matteprovet har det också blivit. gaaaah. vad vill grafer? vad vill begränsningsarea? vad vill koordinatsystem? vad ska jag med detta till?! kan någon berätta det för mig? jag pallar inte plugga matte.. matten vill mig något ont. men ett MVG på detta provet skulle inte vara fel.. jag tror dock att det är ganska köööööööört.
ljuva pessimism!

dagens låt: keep breathing - ingrid michaelson (lyssna på den annars går ni verkligen miste om något, jag lovar) puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar


Bloggintresserade